Taragona - Mitt liv, mitt Allt

Alla inlägg under september 2011

Av Ann-Sofie - 11 september 2011 16:13


Sist jag skrev här så skrev jag att jag var trött och hade ont i huvudet, och det var början på att bli sjuk... Låg i 40 graders feber i nästan 7 dagar.  Det var kämpigt med två hästar då kan jag lova, de kände sig nog lite bortglömda. Jag orkade inte mer än att slänga till dom mat. Så de gick lerig i över en vecka! Fy på mig! Men det verkade inte lida iaf. :)


Nu är de iaf borstade ordentligen igen, och blivit utsläppta i den stora hagen med mycket bete. Där har dock inte Bea varit.... Men en sån klok häst! Följde med dom runt hagen, men Bea gick före mig och Taragona och hon gick runt hela staketet och kollade... och gick in mellan granarna och kollade... riktigt klokt av henne att kolla upp exakt hur och vart staketet går. Aldrig sett en häst som gjort så som hon gjorde! Kunde inte låta bli att små skratta åt henne. :)



Har ingen bra bild att bjuda på... Men ni kan få kolla på en ful tills jag fått nya fina bilder. :)

 

Jaha nehe, har inte tid att sitta här. Ska strax bort till hästarna och se hur dom har det. :)

Ovido - Quiz & Flashcards