Taragona - Mitt liv, mitt Allt

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ann-Sofie - 13 oktober 2012 22:39

Jaha... jag måste bli bättre på att skriva här. Bloggen kommer i fortsättningen inte bara handla om Taragona, den kommer handla om de andra hästarna med och lite om allt möjligt.


Senaste tiden har vartit jobbig med sjuka hästar. Det började med Bea, sen lille Aragon och nu Taragona.

Det verkar aldrig ta slut med allt skit hela tiden. Orken finns inte riktigt kvar längre, att ha häst nu känns inte kul längre. Det är bara jobb jobb och jobb hela tiden med dom, är det inte det ena så är det de andra. Jag vill ut och rida!


Äh vi kör en bildbomb på Bea istället! OBS! Hon ser inte så pigg och glad ut på alla bilder, det för att hon varit sjuk!


 

Bea är gärna med och kikar vad vi gör när hon får komma utanför hagen.

Här med min kompis och hennes två barn!




 


En trött Bea med liten Hanna. <3



 

Bea, inte så frisk på detta kortet.


 

Bea, Taragona och Aragon <3

Ni är mitt ljus, mitt liv och mitt allt.!

Ni är min LIVSGLÄDJE! Ni får mig att överleva allt.

Ni är de bästa jag någosin haft.





Ovido - Quiz & Flashcards