Taragona - Mitt liv, mitt Allt

Direktlänk till inlägg 7 juni 2017

Varför?

Av Ann-Sofie - 7 juni 2017 21:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ann-Sofie - 6 juni 2017 00:14


....Har du någonsin saknat någon så mycket att tankar har blivit verklig smärta? En smärta du inte vågat släppa i oron över att tårarna ska sluta falla och att du då ska svika ditt löfte om att aldrig glömma? Min fina Persören. En krigare som aldri...

Av Ann-Sofie - 5 juni 2017 22:55


Vi får se hur det blir med den saken. Jag har ett flertal olika bloggar så jag tänker inte starta en ny. Denna bloggen står det minst privata saker i. Så börjar jag blogga igen, så blir det här.   Denna bloggen var dock tänkt till att skriva om...

Av Ann-Sofie - 28 augusti 2013 23:30

ENSAM ÄR STARK, VAD VAR DET JAG SA?!    

Av Ann-Sofie - 5 augusti 2013 22:52

Ska jag berätta om en historia...

Av Ann-Sofie - 15 juli 2013 00:56

Om jag inte hatade henne så (och om hennes mun inte var så jävla ful) skulle jag tycka synd om henne! ...

Ovido - Quiz & Flashcards