Taragona - Mitt liv, mitt Allt

Alla inlägg under december 2012

Av Ann-Sofie - 31 december 2012 13:27

Snart är detta året slut, nu kan det bara bli bättre!   



Av Ann-Sofie - 30 december 2012 12:25

Sluta begränsa mitt liv! Du ska inte få begränsa det mer. ALDRIG mer!  Från och med nu kommer jag att skriva precis vad jag vill i min blogg och jag kommer inte låta någon bestämma vad jag får göra och inte göra. Gör det dig olycklig att läsa min blogg och snoka i mitt liv, så sluta med det då! Jag är inte född för att göra dig lycklig! Skaffa dig ett liv för fan!

Har man en blogg så är det väl för att man ska utforma den personligt, Så länge ingen av er skadas så har väl jag rätt att skriva om precis vad jag vill.
Och skulle det nu vara så farligt, då är det bara till att klicka ner sidan och sluta S N O K A! Det är mitt råd.
Jag tänker i vilket fall inte sluta skriva vad jag vill. No no no, big NO

Av Ann-Sofie - 15 december 2012 13:01

Sluta läsa min blogg, sluta snoka runt överallt! Skaffa dig ett liv. Du är bara avundsjuk!

Av Ann-Sofie - 14 december 2012 15:33

Jag vet att du vet
att jag älskar dig
Du vet att jag vet
att du älskar mig

Men du är en annans
Men du kommer för alltid
att vara min stora skatt

Du vill ha henne kvar
och jag förstår
Du ska inte vara orolig

För jag vet
så sant som jag är en tjej
Att du
älskar mig   

Ovido - Quiz & Flashcards