Taragona - Mitt liv, mitt Allt

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

<3 <3 <3 <3 <3

Av Ann-Sofie - 9 mars 2013 18:31

 


ÄLSKADE!     

 
 
Ingen bild

?????

28 mars 2013 10:45

Varför springer du i andras hagar och tar kort på andras djur??????

Ann-Sofie

3 april 2013 03:29

Och vem är du?! Erica eller Jennifer? Sluta upp och glo i min blogg!

 
Ingen bild

?????

3 april 2013 12:53

Ehh nää jag är inte nån av dom!! men varför har du då en blogg om ingen får läsa den??? Men vad jag vet så vill ju inte ägarna till hästarna att du ska springa där o ta kort på deras djur för att lägga dom på DIN blogg!!!!!! Man kan ju undra vem det är som har problem egentligen!! För allt detta trams som du skriver har ju inte ett skit med DIN häst eller hennes träning att göra!!

Ann-Sofie

4 april 2013 21:37

Med TILLÅTELSE från ägaren får jag vara där och ta kort på dom! Vad jag vet så har dom hästarna bara en ägare och inte flera som du påstår. Det kortet du kommenterat är för ett par år sen. Jag har inte sagt att ingen får läsa den, men du erica är ju bara inne för att snoka.

 
Ingen bild

?????

8 april 2013 09:07

Vi har pratat med ägaren!! och du har varken TILLÅTELSER att vara där eller ta några bilder alls.!!!!!!!

Ann-Sofie

8 april 2013 14:58

Lägg ner nu Erica! Sluta hitta på massa saker. Sluta nu Snoka här. Du är bara avundsjuk.

 
Ingen bild

Erica

8 april 2013 15:09

Du behöver inte skylla på mig!! jag behöver inte dölja vem jag är!! men det stämmer ju det som "?????" säger!! Du har inte fått tillåtelse av ägaren att ta dom bilderna!! och avudsjuk på vadd?? jag har det jag vill ha!! jag kan ju inte hjälpa att du vill ha det jag har!!

Ann-Sofie

8 april 2013 15:36

Lilla gumman... Du skriver med samma ip adress som innan. Jag ska fråga honom om det är han som skrivit det andra. :-)

 
Ingen bild

Erica

8 april 2013 15:45

Han säger att du inte har fått tillåtelse alls att ta dom bilderna eller vara i vår hage. När ska du fatta att du ska lämna oss ifred. Han vill ju inte ha med dej att göra säger han ju

Ann-Sofie

13 april 2013 11:00

Lilla vän... Fortfarande hans hästar och hans hage. Inte din! :-) vad han säger till dig kan inte jag stå för. Jag har inte gjort något som han inte vill. :-)

 
Ingen bild

Erica

8 april 2013 15:46

Men visst är det så du vill ha det så kan ju jag lägga ut bilder på din häst på min fb

Ann-Sofie

8 april 2013 15:54

Gör gärna det! :-)

 
Ingen bild

Erica

8 april 2013 15:57

så du kan gå in via din mammas fb så ser du din fina häst där

Ann-Sofie

8 april 2013 16:02

Tack! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Sofie - 6 juni 2017 00:14


....Har du någonsin saknat någon så mycket att tankar har blivit verklig smärta? En smärta du inte vågat släppa i oron över att tårarna ska sluta falla och att du då ska svika ditt löfte om att aldrig glömma? Min fina Persören. En krigare som aldri...

Av Ann-Sofie - 5 juni 2017 22:55


Vi får se hur det blir med den saken. Jag har ett flertal olika bloggar så jag tänker inte starta en ny. Denna bloggen står det minst privata saker i. Så börjar jag blogga igen, så blir det här.   Denna bloggen var dock tänkt till att skriva om...

Av Ann-Sofie - 28 augusti 2013 23:30

ENSAM ÄR STARK, VAD VAR DET JAG SA?!    

Av Ann-Sofie - 5 augusti 2013 22:52

Ska jag berätta om en historia...

Av Ann-Sofie - 15 juli 2013 00:56

Om jag inte hatade henne så (och om hennes mun inte var så jävla ful) skulle jag tycka synd om henne! ...

Ovido - Quiz & Flashcards